Persze itt most nem egy zenés csinadrattára kell gondolni, csak megpróbálom vázolni, hogy miről is olvashat majd a kósza látogató, aki rátalál a blogomra és még a bejegyzéseket is elolvassa.

Elsősorban azért hoztam létre ezt a naplót, mert az előző kettőt olyan ember is olvasta, akit nem kedveltem és aki miatt nem tudtam őszintén leírni a gondolataimat. Szóval arról fogok itt mesélni, hogy milyen benyomások is érnek engem a mindennapi életben.

Előre leszögezném, hogy nem tartom magam különlegesnek, sem pedig többnek az átlagembereknél. Ezért is választottam ezt a címet a blognak. Egy hétköznapi ember vagyok, úgy vélem hétköznapi gondolatokkal, hétköznapi problémákkal, amelyekre hétköznapi megoldásokat keresek.

A blogom célja pedig az, hogy ha valaki olyan problémáról olvas itt, amely esetleg vele is megtörtént, akkor észrevegye, hogy bizony nem volt egyedi az esete.

(Egyelőre ismerkedek a bloggal, szóval némi problémák lehetne a formázással.)

Szerző: Hétköznapi Ember  2008.12.29. 21:53 Szólj hozzá!

Címkék: blog ok cél

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapiember.blog.hu/api/trackback/id/tr25847681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása